Zwroty:
· Nasz sklep oferuje 14-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla niezadowolonych klientów.
· Aby dokonać zwrotu, należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta i otrzymać autoryzację.
· Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w stanie nienaruszonym.
· Klienci są odpowiedzialni za koszty zwrotu produktu.
· Po otrzymaniu i zweryfikowaniu stanu produktu, zwrócimy klientowi pełną kwotę za zakup.
· Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wysyłek lub zwrotów, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta.
· Jesteśmy tutaj, aby pomóc i zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie zakupowe.
· Aby dowiedzieć się więcej odwiedź naszą stronę FAQ z odpowiedziami na najważniejsze pytania klientów:
FAQ - często zadawane pytania
Reklamacje:
· W naszym sklepie internetowym przykładamy wielką wagę do jakości naszych produktów i chcemy, aby nasz klient był zawsze zadowolony. W przypadku, gdy otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.
· W celu przyspieszenia procesu reklamacji, prosimy o przesłanie nam jak najwięcej informacji i zdjęć dotyczących wady produktu. Po otrzymaniu wszystkich wymaganych informacji, nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia dalszych kroków, takich jak wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
· Pamiętaj, że reklamacje dotyczące produktów objętych gwarancją powinny być kierowane bezpośrednio do producenta. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam numeru seryjnego produktu i dokumentu gwarancyjnego.
· Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyłeś i jesteśmy do Twojej dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
· Aby dowiedzieć się więcej odwiedź naszą stronę FAQ z odpowiedziami na najważniejsze pytania klientów:
FAQ - często zadawane pytania